Contribuția membrilor în economia românească

Număr total de angajați: 3.600

Taxe totale plătite la bugetul de stat al României: peste 3 miliarde Euro, până în prezent

Valoarea totală a investițiilor în România: peste 1.4 miliarde de Euro, până în prezent

Asociația Producătorilor de Hamei din România

Primirea noastră în Asociația Berarii României în anul 2011 ne-a onorat. Colaborarea în asociație este plăcută, de bun-simț și cu rezultate. „Hameiul dă caracter berii. Însuşirile: amăreala, aroma, spumarea şi conservarea sunt principalele trăsături cu care Berarii României meșteșugăresc consumatorilor cea mai gustată licoare – berea“. Hameiul, ca principalul ingredient natural al berii, trebuie să se regăsească și în mintea consumatorului. Să le arătăm planta, fructul, lupulina. Să simtă aroma. Să testeze gustul puternic amar. Să le oferim o bere în care să vadă culoarea, spuma, perlarea și să descopere amăreala și aroma specifice. Să îi învățăm să iubească berea. Astfel, consumatorii vor avea încredere
în naturalețea berii, vor căuta și vor regăsi în bere caracteristicile văzute și testate.

Berarium

Berarium SRL din Timișoara este o microfabrică de bere care produce exclusiv bere nefiltrată și nepasteurizată din clasa premium. Berarium SRL s-a făcut cunoscută pe piața locală prin intermediul brandurilor „Clinica de Bere“, „Terapia Gold“ – bere blondă nefiltrată, și „Terapia Platin“ – bere albă nefiltrată. Prin asocierea noastră cu Berarii României dorim
să atragem atenția industriei de bere și autorităților statului din România asupra existenței noastre, ca microproducător
de bere. Totodată, încercăm să încurajăm dezvoltarea acestei ramuri, încă neexploatată, a industriei de bere din România. Pe această cale dorim să mulțumim Asociației Berarii României că a dat curs cererii noastre de a deveni membri și, mai ales, apreciem că a înțeles nevoile specifice microproducătorilor de bere și că le-a reprezentat cu succes în fața autorităților statului în vederea creării unui climat propice dezvoltării acestui segment de piață.

Bergenbier S.A.

Parte a grupului canadian Molson Coors, unul dintre primii berari ai lumii, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu.

Astăzi, Bergenbier S.A. este una dintre primele 3 companii producătoare de bere din România, având aproximativ 700 de angajaţi, o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile proprii, produse în fabrica Bergenbier, compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, Granat și Unfiltered, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden precum și cea mai iubită bere mexicană- Corona.

Bergenbier a fost prima bere din segmentul mainstream distribuită la nivel naţional și prima bere din segment care a lansat un sortiment de bere fără alcool. Apropiat de consumatorii săi pe care îi tratează mereu ca pe niște prieteni, Bergenbier le-a oferit de-a lungul timpului evenimente si experiențe extraordinare și a știut dintotdeauna să vorbească despre adevăratele valori ale prieteniei. Filtrată la rece, maturată la rece și cu CO2 din fermentatie naturala, berea Bergenbier și-a propus să Răcorească România și să aducă în atenția prietenilor săi cele mai frumoase locuri din țară. În 2018, Bergenbier va duce răcorirea la cote maxime, plantând 50.000 de brazi, cea mai amplă acțiune de plantare susținută vreodată de o marcă de bere.

Printre mărcile produse de fabrica Bergenbier se numără şi trei branduri puternice, internaţionale. Stella Artois este o bere super-premium produsă în România încă din 1997 după o reţetă belgiană străveche. În 2003, România a fost prima ţară din Europa, după ţara de origine, care a obţinut licenţa de a produce local Beck’s, cea mai bine vândută bere germană din lume, acest lucru demonstrând priceperea berarilor români de la fabrica Bergenbier. Staropramen, berea pragheză numărul 1 în lume, a fost lansată în România în 2011, fiind poziţionată în segmentul core-premium. Noroc este o bere populară, românească, cu gust plin şi bogat, ce completează fericit orice masă în familie sau cu prietenii.

Heineken Romania

Povestea HEINEKEN – din 1864 delectăm consumatori de bere din toată lumea

Am pornit de la o afacere de familie în Olanda și, în peste 150 de ani, ne-am scris povestea ca producator de bere global, independent. Am transformat HEINEKEN în producătorul global de bere cu cea mai mare prezenta geografică, echilibrată între țările dezvoltate și cele în curs de dezvoltare.
Suntem mândri să avem peste 80.000 de angajați în toată lumea, să operăm în peste 70 de țări și mai ales pentru că marca Heineken® se gasește în peste 190 de țări din toată lumea.

În România, de 20 de ani

Au trecut 20 de ani de când HEINEKEN și-a început activitatea în România și am ajuns să generăm peste 250 de milioane de euro venituri bugetare din producția și vânzarea berii.

Cu patru fabrici în România – în Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc – HEINEKEN produce bere folosind peste 70% din materia primă procurată de la furnizori autohtoni. În toată țara avem 1.100 de angajați care ne ajută să producem sau să comercializăm peste 20 de branduri de bere, care oferă o varietate de tipuri și gusturi de bere consumatorilor români.

Inspirați de români, vom continua să dezvoltăm industria de bere pe piața locală, îngloband inovația în tot ceea ce facem. Ne-am luat angajamente la nivel local pentru reducerea amprentei activității noastre asupra mediului, pentru promovarea consumului responsabil și reducerea abuzului de alcool și vom continua, și în 2018, să încurajăm o dezvoltare durabilă.

În plus, și anul acesta vom asista, prin produsele noastre, la construirea celor mai frumoase experiențe între oameni.

Noi suntem HEINEKEN și calatoria continuă. Vă invităm să rămâneți conectați la experiența noastră pe www.heinekenromania.ro

Soufflet Malt România

Soufflet Malt Romania este cel mai mare producător de malț din România. Orzul este utilizat, în primul rând, ca materie primă pentru fabricarea malțului, acesta fiind ingredientul principal în procesul de fabricare a berii. Astfel, Soufflet Malt Romania se află chiar în centrul lanțului orz – malț – bere. Ca parte a Asociației Berarii României, Grupul Soufflet
este implicat în promovarea industriei berii în România și susține producția de varietăți performante de orz pentru bere, în beneficiul rețelei supply chain, permițând ca berea să poată fi fabricată din ingrediente naturale, produse pe plan național. Susținem protejarea producției de bere din România și suntem convinși că Asociația Berarii României este
un partener redutabil în dezvoltarea durabilă a acestui nobil produs, orzul pentru malț.

United Romanian Breweries Bereprod

Încă de la înfiinţarea Asociației Berarii României, URBB a fost una dintre companiile membre. URBB sprijină diversitatea şi curiozitatea consumatorilor prin oferirea unui portofoliu extrem de variat de produse. Savoarea unei beri de calitate ia multe forme în cadrul URBB, îmbinând tradiţia cu unicitatea, pentru a oferi românilor experienţe desăvârşite. Mai mult, împreună cu Asociația Berarii României, promovăm şi dezvoltăm în continuare o cultură a berii pe plan local,
efervescentă şi colorată, totuşi responsabilă. Consumatorul român al anului 2014 este educat în această cultură a berii, cosmopolit, atent la detalii şi la mediul înconjurător, pentru că ştie exact ce îşi doreşte. Iar noi, ca berari ai României, ştim exact ce să îi oferim.

Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și deține 3 fabrici în Brașov, Buzău și Timișoara, alaturi de o o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca.

Ursus Breweries are un portofoliu echilibrat de mărci, cu o îndelungată tradiție și moștenire românească: URSUS, a cărui istorie a început în 1878; Timișoreana, produsă în prima fabrică de bere din România atestată documentar încă din 1718; Ciucaș – a cărei poveste a început în 1892; Azuga – care dateaza inca de la 1870 și Stejar. Portofoliul include de asemenea și mărci internaționale de prestigiu: Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Redd’s, Efes, Pilsner Urquell și St. Stefanus dar și marca premium de cidru – Kingswood.

Faptul că una din trei beri consumate în România este din portofoliul Ursus Breweries, spune multe despre calitatea și aprecierea acordată berilor noastre.

Inovatia este principalul nostru aliat, iar prin intermediul lanțului valoric, care începe de la fermieri și ajunge până la retaileri, urmărim să generăm o dezvoltare favorabilă incluziunii, o utilizare sustenabilă a resurselor și un consum responsabil de alcool.

Suntem onorați să fim printre membrii fondatori ai Asociatiei Berarii Romaniei si continuăm să fim parteneri de drum în dezvoltarea durabilă a unei industrii a berii, care are o contribuție esențială la economia României.