“Alcoolul nu te face mare”, inca o provocare pentru liceeni

Bucuresti, 23 Octombrie 2006 – Este randul liceenilor sa demonstreze ca sunt “TreazNet” si sa comunice tuturor colegilor prin crearea unui site competitiv ca “Alcoolul nu te face mare”.

Asociatia “Berarii Romaniei” impreuna cu Institutul pentru Cercetarea şi Prevenirea Criminalitatii din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane, ii provoaca din nou la dialog pe adolescenti, oferindu-le oportunitatea de a se inscrie intr-un concurs de site-uri cu premii constand in echipamente IT si gadget-uri in valoare de 4000 RON.

Lucrarea declarata castigatoare va fi postata pe www.alcoolulnutefacemare.ro, site unde momentan se gasesc toate detaliile despre concurs. “Vrem sa indemnam liceenii sa devina, la randul lor, educatori si formatori de opinie si sa le explice colegilor, prin creativitate, o data ca au inteles ei insisi foarte bine mesajul campaniei „Alcoolul nu te face mare” si a doua oara ca stiu sa transmita informatiile mai departe, intr-un stil agreat de cat mai multi dintre ei”, a declarat dl. Constantin Bratu, general manager al Asociatiei “Berarii Romaniei”.

Aceasta competitie este a doua etapa a campaniei “Alcoolul nu te face mare”. Prima s-a desfasurat in perioada 15 mai – 15 iunie 2006, cand politistii de proximitate, au impartit materiale informative si au proiectat elevilor din liceele Capitalei scurte filme educative despre sansele de reusita in orice domeniu daca se tin departe de calea alcoolului. Pentru o mai buna captare a mesajului „Alcoolul nu te face mare”, campionul mondial la box Leonard Doroftei a vizitat cateva licee si le-a explicat tinerilor, dandu-se chiar el ca model, ce inseamna sa atingi performanta. “Genul de prieteni care te prefera beat sunt persoane care vor sa te traga in jos, la nivelul lor. Cand incepi sa ai succes, devin invidiosi. Prietenii adevarati sunt cei care te ajuta sa te realizezi, sa faci performanta, in orice domeniu, si se bucura de succesul tau.”, a spus sportivul, vorbele sale ramanand celebre in mediul licean. Peste 40.000 de adolescenti au participat la prima etapa a programului.

Background:

Potrivit unui sondaj de opinie realizat de Politia Romana, in perioada mai-iunie 2006, pe un esantion de 600 de elevi din diferite licee bucurestene, 86% dintre adolescenti obisnuiesc sa bea alcool la ocazii. Motivele care au stat la baza deciziei de a consuma alcool sunt curiozitatea (47%) si placerea (42%). Asociatia “Berarii Romaniei”, fondata in Decembrie 200, cuprinde Brau Union Romani, Interbrew Romanian, United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries. Unul din obiectivele sale majore este educarea consumatorlori de bere cu privire la consumul responsabil de alcool. Prin programele noastre sociale, le comunicam adolescentilor sa nu consume deloc alcool, oferindu-le modele de succes (sportivi, politicieni, cantareti, etc)

Descarca spot radio