Românii ar bea o bere cu Mihaela Radulescu sau cu Gheorghe Hagi

Daca ar avea posibilitatea sa imparta o bere la mare impreuna cu vedeta preferata, majoritatea românilor opteaza pentru Mihaela Radulescu si Gheorghe Hagi. In topul preferintelor le mai regasim pe Andreea Marin Banica si Teo Trandafir, dar si pe Adrian Mutu sau Stefan Banica junior.

Acestea sunt rezultatele unui sondaj de opinie realizat pe litoralul românesc de Asociatia “Berarii României”, in perioada 25 august – 28 august 2007, pe un esantion reprezentativ de 407 persoane. Astfel, cercetarea arata ca, savurând o bere cu vedetele preferate, subiectele de discutie se concentreaza, in cazul celor masculine, pe evolutia profesionala ca reteta de succes, iar in cazul celor feminine, pe domeniile in care acestea activeaza, corelate cu detalii despre viata familiala.

Una din concluziile sondajului este ca litoralul si berea sunt de nedespartit. 93,6% dintre români au declarat ca nu concep sa petreaca un sejur la mare fara sa consume bere. In conceptia lor, litoralul fara bere ar fi “anost”, “fara farmec”, “plictisitor, “nasol”,“dezastruos”, ba chiar ca “nunta fara lautari. ” Dintre activitatile de pe litoral asociate cu consumul de bere, 68% dintre turisti au optat pentru berea pe plaja, in timp ce 48,8% dintre acestia sunt pentru petrecerea timpului la o terasa cu familia sau cu prietenii. Senzatiile care se asociaza cel mai bine consumului de bere pe litoral sunt cele de “racorire” (45%) si de “distractie si voie buna” (43%).

Cu toate ca berea reprezinta un ingredient nelipsit de pe litoral, românii dovedesc ca beau cu responsabilitate. Principala situatie in care cei chestionati au declarat ca nu ar consuma bere este atunci când intentioneaza ca conduca un autovehicul (95%). Alte situatii care nu merg cu consumul de alcool sunt supravegherea copiilor, inotul in larg, distractiile extreme si sarcina in cazul doamnelor.

In jur de 80% dintre cei chestionati au mai declarat ca vin pe litoral cel putin o data pe an, ceea ce indica un atasament crescut fata de aceasta forma de petrecere a concediului de vara.

Background:

Asociatia „Berarii României” a fost fondata in Decembrie 2004 si reprezinta peste 70% din piata berii din România. Membrii ei sunt Heineken România, InBev România, United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries. Contributia acestora in economia româneasca este notabila. Ei au investit pâna in prezent peste 550 de milioane de euro in România, contibuind in 2006 cu peste 200 de milioane de euro la bugetul de stat.

Sari la bara de unelte